Thursday, June 4, 2009

tAg =) frOm littLe emA..hi3

1.Ape perasaan anda sekarang?
perAsaan? neUtral. opss! alkali kot.. haha!

2.Saya nak makan?
xnk. xde selera.

3.Saya tak suka?
myseLf.

4.Impian saya?
xde,sbb tkot x ksmpaian.

5.Haiwan yang saya tak suka?
anJing, hAiwan H1N1 [LOL], cicAk!!

6.Saya harapkan?
1)dpt keluar dari awAn mendUng yg sLalu menyelubUngi bUmi khdUpan sy...cewah!
mendung sgtla tu kononnye...pdhl sang sUria x henti2 memancarkn sinarnya, mgkin trlalu terik kot...? ha3... mengarut ni~
2) sPm betul2 10 subjek taon depan, amin!
3) ...

7.Jika boleh putarkan masa?
nk pergi ke msa hdPn, tgk ap yg brlaku, n jika keadaan x btol, akn sy betulkan awal2..serius!

8.Saya pada 10 tahun akan datang?
1)berUmur 26 tahUn.kn?
2)dah tue!! hu3
3)kerje dah kot..xpun still studying..(berangan, cm la rajin sgt nk study lame2..ha3)

9.Handphone saya adalah sebuah?
telefon bimbit. ngee~ dop tau nak jwb gane~

10.Saya pernah bercinta sebanyak?
ntAh..berkali2..haha..dreamin' lol..

11.Saya suka pada?
thAt thiNg.

12.Kawan-kawan saya?
comel semUe. bAik belake. mcm saye. haha.

13.Pernah dikhianati?
ntAh.. lupe.. kalo prnah pun, i x kisah la.

14.Apa yang anda hendak lakukan terhadap orang yang mengkhianati anda?
tny knApe dy wt cmtU.
maafkn dye.
fullstop.

15.Senaraikan 6 org untuk di'tag'..
6 org? xnk lah!
kalo tag pom, dorg x wt gAx..so no need la~hehe
xnk knekn org mLm ni..jd budk baik jap.


thAnx ema!!
Share:

0 buddy (ies):