Thursday, October 29, 2009

urgh..!

satu minggu exam, satu minggu sarah merana.

tak tau knapa feeling gler this week, asl xley jwb ckit, pergh..nangis..poyo tol minah ni..hak3

minggu yg er....teruk?

bm - tgk esei org lain pnjg, pergh, takut sgt cz mine cm xbagus jep. sgt2 la takut.

bi - CW xsmpat! time management x lulus. haiya.

psi - best. ok. tp xtrget tinggi sgt.

sj-k1 - uwaaaaaa........!

bio 3 - okay. xteruk sgt. tp cm geram cz ad careless, uwaaaa jugak..!

mmg sume mnguji jiwa r.

xnk ckp byk2, mmg week yg truk. moody tiap2 ary. argh!

sure turun kls ta0n depan..

- help me :'( -


sweet dreams

beyonce - sweet dreams


Turn the lights on

Every night I rush to my bed
With hopes that maybe I'll get a chance to see you
When I close my eyes I'm going out of my head
Lost in a fairytale, can you hold my hands and be my guide?

Clouds filled with stars cover the skies
And I hope it rains, you're the perfect lullaby
What kinda dream is this?

You could be a sweet dream or a beautiful nightmare
Either way I don't wanna wake up from you
(Turn the lights on)

Sweet dream or a beautiful nightmare
Somebody pinch me, your love's too good to be true
(Turn the lights on)

My guilty pleasure, I ain't going no where
Baby long as you're here I'll be floating on air
'Cause you're my

You can be a sweet dream or a beautiful nightmare
Either way I don't wanna wake up from you
(Turn the lights on)

I mention you when I say my prayers
I wrap you around all of my thoughts
Boy you're my temporary high

I wish that when I wake up you're there
To wrap your arms around me for real
And tell me you'll stay by side

Clouds filled with stars cover the skies
And I hope it rains, you're the perfect lullaby
What kinda dream is this?

You could be a sweet dream or a beautiful nightmare
Either way I don't wanna wake up from you
(Turn the lights on)

Sweet dream or a beautiful nightmare
Somebody pinch me, your love's too good to be true
(Turn the lights on)

My guilty pleasure, I ain't going no where
Baby long as you're here I'll be floating on air
'Cause you're my

You can be a sweet dream or a beautiful nightmare
Either way I don't wanna wake up from you
(Turn the lights on)

Tattoo your name across my heart so it will remain
Not even death can make us part
What kind of dream is this?

You could be a sweet dream or a beautiful nightmare
Either way I don't wanna wake up from you
(Turn the lights on)

Sweet dream or a beautiful nightmare
Somebody pinch me, your love's too good to be true
(Turn the lights on)

My guilty pleasure, I ain't going no where
Baby long as you're here I'll be floating on air
'Cause you're my

You can be a sweet dream or a beautiful nightmare
Either way I don't wanna wake up from you
(Turn the lights on)
Either way I don't wanna wake up from you

Wednesday, October 14, 2009

esok raye!

oh, oh..

today - the most happening + happy day at school in my life..!

happy sgt2 pg sk0lah hr ni..!

juz droppin by..

ngee~
byk events best lately, tp x tercerita..hepi..!

suke..


walaupun sblum tu byk air mata yg dititiskan..


haha


seriously kali ni x smpat nk cter pnjg, tp next on9, i will, insyaALLAH..

tata!

p/s: esok jamuan raye prgkt sk0lah.


*posing slps balik sk0lah.unif0rm pn x tukr ag.hi3*

-sarah-

Sunday, October 11, 2009

ok!

blur punye post title.

oh assalamualaikum..

ok, d cni bukn nk m'bebel about the title..


just memunculkan diri stlh skian lama mnyepi. hik2..

urm,,mybe update agk x byk a.k.a jarang kblkgn ini..

knape?

semenjak tuan punye blog ini menyedari hakikat 11 subjek itu banyak.
(well,,est da xde exam..huk3..i sdeyh u know..)

semenjak dye menyedari dirinya skrg bukn dirinya yg dahulu.
i mean, i x sbgus dulu, x rajin cm dulu dah. eleh, mcm dulu bagusss sgt....!

semenjak dye menyedari hakikat, masa x tunggu dye.

semenjak dye menyedari final exam form4 dah x lame lagi.

semenjak dye menyedari dye smakin lemah kini.

semenjak dye menyedari her parents want her to be a successful person.
but i still don't want to be a medical student.(ceh,spm pun belum)
oh,,dilemma...tp, ko nak jd ape lg, sarah?

accept that, that's your ambition since u're in stndard "sthg", @ primary school.
now i don't know why it's different...huh....
xpe2,,ur parents know the best 4 u...=)..*smiling*...

semenjak mcm2 lagi lah..

result ujian terbaru ni xdpt full, but yeah,,ade turun naiknye...
tp,,fizik ku masih di takuk yg lame...
chmstry xdpt ag, tp gmbrn tlh ku dpt,,lg truk drp fzik yg x sbrape tu,,,haih...
admath...yummy...love u admAth! hak3
owh mAth,,lg rndah dr admath,,dan terendah dlm sejarah hidup!
xpenah dpt mrkh cmtu...huk3
bAt,,oh i love u too.! ngee~

tgk,,punye la truk si Ummulwaqiah Maisarah ni smpai subjek fav dye dr dulu2 pun jtuh teruk.
math!
ape yg dy dah buat?

ye sarah, ape yg dah kau lakukan?

renung2 semula..
lihat ke masa hadapan..

is this what u want?

oh...

ya ALLAH, bantulah hamba-MU ini...

sekian, setakat ini sahaja persembahan sarah..hik3

so,mybe lpas ni nk focus kt exam,so x on sgt kot...
oh sy akan mrindui pc ini..hehe

gotta go la...dah 6.17 am ni!!
nk mandi, ciap2 pg skolah, wanna hve a good day today, pray 4 me yup..!
ad lisan BM today..
i'm gonna be Tan Sri Dato' Seri Dr Hj Mohd Ismail bin Merican.
byknye 'seri' dye? hi3...

ok4...byk ckp pulak minah ni..hi3
tata sume..~
take care~
wslm..
smile always..

START YOUR DAY WITH SOMETHING SWEET
AND
END YOUR DAY WITH SOMETHING SWEETER..

p/s: oh i nak pegi cri sweets la, nk mkn..hihi...

love,
sarah
@ sunday, 11th of Oct 09,
0625

p p/s: nk on lg!
nk post about potong2 katak..!
hi3...

ok2,siyes..*off*

tata!

Sunday, October 4, 2009

me = ?

never had a dream come true

Ooh...

Everybody's got something they had to leave behind
One regret from yesterday that just seems to grow with time
There's no use looking back or wondering (or wondering)
How it could be now or neither been (or neither been)
All this I know but still I can't find ways to let you go

I never had a dream come true
Till that day that I found you
Even though I pretend that I've moved on
You'll always be my baby
I never found the words to say
You're the one I think about each day
And I know no matter where love takes me to
A part of me will always be with you

Somewhere in my memory I lost all sense of time
Amd tomorrow can never be
'Cause yesterday is all that fills my mind
There's no use looking back or wondering
How it should be now or neither been (or neither been)
Oh this I know but still I can't find ways to let you go


You'll always be the dream that fills my head
(Yes you will, say you will, you know you will, baby)
You'll always be the one I know (I'll never forget)
There's no use looking back or wondering (or wondering)
Because love is a strange and funny thing
No matter how I try and try
I just can't say goodbye
No no no no

A part of me will always be with you...



always be my baby

we were as one baby
for a moment in time
and it seemed everlasting
that you would always be mine
now you want to be free
so I'm letting you fly
cause i know in my heart baby
our love will never die,no!

you'll always be a part of me
i'm a part of you indefinitely
boy don't you know you can't escape me
ooh darling cause you'll always be my baby
and we'll linger on
time can't erase a feeling this strong
no way you're never gonna shake me
ooh darling cause you'll always be my baby

i ain't gonna cry no
and i won't beg you to stay
if you're determined to leave boy
i will not stand in your way
but inevitably you'll be back again
cause ya know in your heart babe
our love will never end no
you'll always be a part of me
i'm part of you indefinitely
boy don't you know you can't escape me
ooh darling cause you'll always be my baby
and we'll linger on
time can't erase a feeling this strong
no way you're never gonna shake me
ooh darlin cause you'll always be my baby

i know that you'll be back boy
when your days and your nights get a little bit colder ooohhh
i know that,you'll be right back, baby
oh, baby believe me it's only a matter of time
of time

you'll always be a part of me (oooohhhh)
i'm part of you indefinitely (oooohhhh)
boy don't you know you can't escape me (ooooohhhhhh)
ooh darlin cause you'll always be my baby
and we'll linger on (and we will linger on)
time cant erase a feeling this strong (ohhhh)
no way you're never gonna shake me (oh baby)
ooh darlin cause you'll always be my baby

you'll always be a part of me (yeah yeah oooohhhh)
i'm part of you indefinitely (oooohhhh)
boy don't you know you can't escape me (ooooohhhhhh)
ooh darlin cause you'll always be my baby (no no)
and we'll linger on (you and I will always be)
time cant erase a feeling this strong
no way you're never gonna shake me (you & I)
ooh darlin cause you'll always be my baby (you & I)


you and i will always be
no way your never gonna shake me
no way your never gonna shake me
you and i will always be

Saturday, October 3, 2009

today..

xtaw nk post ape sbnrnye ni..

just story bout today lah..

mule2 tadi kuar ingt nk pg raye rumah ustz w.mnsor then ustaz xde kt rumah.

so x jd..

then nk pg rumah pkcik Man, dye pulak nk kuar pg knduri..

pastu ingt nk singgah rumah Che Ku Alam, skali rmai ttmu pulk kt rmh dy..cancel..

pastu stret pg bandar lah..pg sabasun..

then otw pg tu, kt jmbtn, nmpk along (naz) dlm sbuah kereta..
smgt sarah lmbai kt dye ni, blh dy buat tataw jep.haiya!

pastu skali ag bertembung baru dy sengih2, dah prsn lah tu..

then msg kt dye,

"eh,along,org tata dye,wat tataw pulak!"

dye bls,

"hahaha,pt0t p0wn..rse dh stnie..xnap0x p0wn babai...xsl0h dh..1st ingt ad org nk g0da stnie..rpenya awk..hncuss hrpan.."

ceh, boleh dye ingt org nk goda dye tuh! gatal betul! haiya..!

then,tarapapa lah...balik rumah pastu,,ptg kuar pg hks, pastu braye..

pastu balik rumah..

hurm..maybe lps ni on9 skjp2 jep...
cz exam end-of-year da dkt...ntahla..

cume cm hepi cz est xde exam..tp x hepi sgt...best jugak exam est actually...huh,,ntahla..

k r..got no mood.
tata...take care all,,wslm..

-sarah-

Thursday, October 1, 2009

bad day


....selingan....

bulan, bintang, pelangi dan kalimah ALLAH..



tolahah

fenomena ini berlaku semalam. cantik kan? subhanallah....
nak tgk lagi pergi la kt link tu~

........................................

ade rupe cam tajuk lagu jep pulak. haha.

ok..bad day tu nak describe sal kelmaren la..siot betul..mmg disaster r~huk3

the day started with...

sarah kne marah dgn mak. haha...
sbb lambat nk pg sk0lah n ade la hal2 lain lagi actUally..hi3

pastu da sampai kat sk0lah tU kan..
malang datang lagi...terlupe nk silentkan f0n dlm kocek baju sk0lah..
sadis sangat..tapi wat muke slamber derk jep pegi perhimpunan, harap2 xde ape2 call or msg la..
pastu,tyme duduk nak bc yasin tUh, pandai2 la cover then off trus f0n..ngee~selamat..

then.. malang datang lagi!

dah dapat bau (e'eleh) malang tu actually bile nampak cg abu bakar pegi amik nk ala2 nak wat ucapan.
then,"sape2 yang tak pegi perjumpaan dalam dewan kelmarin sile bangun bla3"
ala2 camtu ar ayat dye..
perjumpaan sal kokurikulum pe ntah..
then, secara automatik + jujurnye (ceh!) bangun, hak2..
prmpuan sume form 4! kih3
then, mule2 kne blebe kat tapak perhimpunan tu...sakit tlinge,kih3..
walaupun cgu x gune mic, but suaranye mmg high class..kuat uh~
pastu,part yg mndebarkan tibe ble cgu tbe2 jep suoh pg padang..pergh..enak skali..
tp pegi je lah kan..
sampai2, tgk boys dah formed bulatan, elok2 jep kt padang tuh, besar gak bulatan tuh..
then girls just line pendek, blkg pagar tepi bangunan uh..
bengang jugak r cz ade gax yg tgk from bgunan tu tp ok jep cz x mngdap bgunan..kih3
then, cgu blebe2 lagi, tp cgu x duk kt girls, dye duk kt boys so cm dgr2 cmtu jep..
byk borak2 dgn org sebelah jep..hik2
then, cgu su0h dak laki ketuk ketampi..tp penghuni asrama kne pumping, kcian pulak..
tapi, knape kcian lax nye, kt0rg pun kne ketuk ketampi gax!
huk2
sakit kaki babe~sadis!

kesannnye, bgun pagi tadi, rase macam tulang paha tercabut je..dah kite ni 'rajin' exercise, side effect mmg enak r..sampai sekarang pun sakit woo...nak naik turun tangga alahai terseksanya..
lebih timpal betulla hukuman yg satu ni.huk2

okay..takpe lah...ingatkan dah okayla..
no malang2 anymore..

but...

dpt krts math,,dpt taw, tcer nk esok (hri ni) jugak!
dah la pbetulan tu kne ulang 3 kali setiap soalan..! alahai sadis siot!
cz markah math mmg sgtla best kali ni..
pdhl, sblom ni, subjek ni r paling stabil...julung2 kali jep bwh 90,but dis tyme, merudum..
penurunan cm cerun gunung everest uh~haha
tp x buat pun klmaren. buat kt tadi kat sk0lah..siap jugak..

then, balik rumah..xde pe sgtlah..
tdur pun awal semalam..sblom dinner da tdur, then makan, pastu naik bilik tdur pulak..
keletihan kot..huhu

setakat ini, itulah dulu..
ape2 hal, next tyme pulak..
tata...
wslm, take care~


wafiy, aneesah n sarah

-sarah-