Monday, January 3, 2011

Award :) *194th post*

i got this from Farah Zoey, thanks dear :D



1 - BERIKAN UCAPAN

Er. Hello. Assalamualaikum. *kena ucap secara formal ke?*
Frankly speaking aku memang gagal dalam memberikan ucapan ni so, pendek aje lah, ye?
Hehe. Aku just nak ucapkan jutaan terima kasih kepada Cik Farah Ab Rahman atas kesudian beliau menganugerahkan award ni kepada aku, tuan punye blog yang tak seberapa ni. :D
Satu penghormatan buat saya, Farah. Lain kali, bagilah lagi, ye? Sape2 yang nak bagi, pun boleh, jangan malu jangan segan, kecil tapak tangan, tong minyak aku tadahkan. ( takde kaitan =.=" )

2 - BERIKAN 4 CIRI2 GIRL / GUY IDAMAN UNTUK JADIKAN WIFE / HUSBAND

Soalan... Siyes takde kaitan dengan award, alahai.. Hurm, aku jawab je lah ek?

  • Tak tahu
  • I don't know
  • Tak pernah fikir
  • 10 tahun lagi tanya semule ek?
Haha. :P

3 - BERIKAN SATU TIPS UNTUK KEKALKAN HUBUNGAN KORANG DENGAN PARTNER KORANG

Partner ape? Main jongkang jongket ke?
Satu tips? Mesti ade persefahaman. Haha. Perlu ke persefahaman dalam men - jongkang jongket? Hahaha.

4 - PERNAH JUMPE DOA PENDEKAT JODOH / PUTUS CINTA?

Setakat ni belum, kenape? Hihi.

Sape wat soalan ni, siyes gatai......


5 - LETAK 10 LINK PILIHAN ANDA DAN BAGITAHU DIORANG BAHAWA DIORANG DAPAT AWARD NI

  1. Najwa Othman
  2. Mawar Merah
  3. Salma Malihah
  4. Ummu Athirah
  5. Kak Zana
  6. Omar Ridhwan
  7. Maryam Afeefah
  8. Fatin Rashid
  9. Lady Diana
  10. Zaty Shahrudin

Yay! I'm done! :)

Share:

0 buddy (ies):