Saturday, January 1, 2011

happy new year :D



Hello there! Sorry dah lame blog ni menyepi, sorry.. Dah lapan hari duk kat rumah ni tapi sekeping pun takde post kat sini, takde idea punye pasal. Huhu. Sedih sebeno nye tapi apakan daya :(

By the way hari ni dah 01.01.11 so i want to seize this opportunity, ruang yang ade ni, ade setengah hari lagi berbaki untuk wish :

Happy New Year!

May this new year bring a lots of happiness to us & much more blessings from HIM ;)

2010 telah melabuhkan tirainye, rase macam cepat sangat mase tu berjalan, macam diorang berlari je, setuju? Hehe

Aku cukup pasti tahun 2010 banyak meninggalkan memori bagi semua insan yang aku kenal, pahit dan manis, indah dan bahagia, sakit dan terluka and pelbagai label lagi. Tak larat nak cerita satu2 yang pastinye, kan?

Di petang yang sejuk ni, aku tak berhasrat nak post panjang2,
tapi followers aku jangan bosan ek jenguk sini, ok?
I'll make some changes in my blog but not today, semua dalam perancangan, & of course, nak tukar layout! Hihi
Dah tu memang wajib bagi aku ;)
Hihi
Aku tak nak biar blog aku ni berhabuk, sayang sangat, dah masuk tahun keempat dah blog ni :D
tak sangke sangat, hihi.. Followers still tak banyak tapinye, sobs~

Takpelah, cakap pasal tahun baru ni, mesti orang ramai berbicara tentang azam, kan?
Ape azam korang?
Aku?

Tak fikir lagi lah =.=" hehe

Mase tak banyak, aku berhenti dulu, tata!
Take care readers! :)

Wassalam..

P/S : Happy 18th birthday to my sister, Kak Cik! Semoga ceria dan bahagia selalu, taw! Sarah sayang kak cik selalu :)


birthday girl, in pink :)
blog's owner, in black ( tu pun nk gtaw ke? =.=" haha )
Share:

3 buddy (ies):

annshana0706 said...

Akemashite omedetogozaimasu!!

uwmaisarah said...

haha. ape mkne nye tu?

budiawanhutasoit said...

walaupun agak telat, Selamat Tahun Baru 2011...