Tuesday, July 5, 2011

dolu2 : nak sangat ...


Dulu2 kan,
Sarah ada suka dengan satu bende tau..
Haha.
Macam best je bende tu.

Then,
dulu2,
asal lalu tepi bende ni,
mesti tengok dengan penuh minat,
bile ayah nak pergi main dengan bende ni,
rase nak ikut tapi tak ikut sebab takut ayah tak bagi.

Pastu kan,
kalo lalu tepi bende ni,
kalo kebetulan plak takde orang,
pegi la tilik dekat2.
Kalo lagi berani kadang2 tu buatla lagi daring,
buatla pape yang boleh,
pastu lari laju2.

Konon orang tak nampak =="

Tapi sekarang,
rasa macam dah puas ngadap bende ni.
Dah muak kot.
Haha.
Kadang2 naseb tak elok,
kene beratur lagi.
Haih. Apelah naseb.

Ape die bende tu?

...
...
...
...

...
...
...
...
...


...
...
...
...
...

Haha. Malu a nak tunjuk bende tu.
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...


TADAAA!

...
...
...
...


PS : Tapi sejak elaun KPT dah masuk, suke kot ngadap bende ni, HAHAHA xD

(entry di pagi hari saat kelas dibatalkan ^^, BAHAGIA! oit, betulkan niat, betulkan niat. sob sob, sediiiih, kenape plak batal, orang semangat nak belajar bla3 [hotak kau Sarah. tak ikhlas])

Photobucket
Share:

2 buddy (ies):

Abang Stalker said...

hamboihh3.. ;D jgn lalaikn dri tau sarah.tp abg fhm,ble xde clas mmg plg syokkkk la.wawawaa ;))

uwmaisarah said...

haha, biasalah bang, abang lebih faham rsanya..haha