Monday, August 15, 2011

BEL 260

Aloha, tengah mengantuk dalam lecture hall, update blog jap, hehek.
Tengah tunggu turn untuk speaking test, sekarang group 10, i'm 12. Oh lambatnye saya nak balik tidur ni awak. Hentam je la, saya pun nak hentam je nanti. Asalkan boleh balik tidur berehat2 bagaikan tuan puteri. Haha.

Oh Sarah please laa, you got a lorry of works to be done in this week
0_o
Ok, hari ni nak kene search bout assignment CTU.
Tomorrow ade kuiz, kuiz Kimia, kuiz Math. Esok jugak kene submit lab report.
Rabu CUTI weeeeee!
Tapi kene shoot untuk assignment Bio, haih.
Tapi Khamis ade presentation CTU plak, plus kene hantar assignment skali.
Last, Jumaat, kuiz Bio, yeah. Banyak bende nak kene bace, bab photosynthesis, cellular respiration yang tak pernah menarik, sobs.

Oh ye, hari ni dah 15 Ramadhan, semalam bulat mata tengok bulan yang bulat. Heee, comel tak comel tak? :P

Enough Sarah. Gotta go, tetibe rase kecut perut pulak. Dahla aircond ni sejuk, grrrr.

Photobucket
Share:

0 buddy (ies):