Monday, August 22, 2011

Crying Makes You Stronger, eh?

*title quoted from Mr Paracetemol,
aku ubah2 sikit ayat kau, sorry bro i can't think of anything else.

Hmm, takde mood. Can't be described. Unlisted. Unidentified.
Unmanageable. And what-so-ever-un. Thanks Iman for listening just now :')


Sarah & Iman :D
*the day i broke one test tube during lab session, thumbs down :(

****



Sahabat Selamanya - Padi ft Upin Ipin

Dua tiga kapal berlayar di samudra
Ayo sahabatku kita bergembira
Bermain bernyanyi bersama
Menikmati indahnya dunia

Karena sahabat untuk selamanya
Bersama untuk selamanya
Kau dan aku sahabat
Untuk selamanya setia

Berakit-rakit kita ke hulu
Berenang-renang kita ketepian
Kita berbeda untuk saling mengisi
Segala kekurangan kita

Mencari sahabat untuk selamanya
Atasi semua perbedaan
Kau dan aku sahabat
Untuk selamanya
Selama-lamanya setia

Sahabat untuk selamanya
Berbagi dan saling menjaga
Kau dan aku sahabat
Untuk selamanya
Selama-lamanya setia




You - Nur Jannah Alia

You were there to light my day
You were there to guide me through
From my days down and on
I'll never stop thinking of you.

How can i forget all that
When you're the one who make me smile
You'll always be a part of me
How i wish you were still mine.

Never will forget the day
How we've met and came this far
We all know we got this feeling
But somehow it has to end up here.

I know it's me who say good bye
And that the hardest thing to do
Cause you mean so much to me
And guide the truth from me to you.

For all the things I've done and said
For all the hurt I've caused of you
I hope you will forgive me baby
Cause that wasn't what i meant to do.




Bila Aku Sudah Tiada - Hujan

Bila aku sudah tiada
Simpan semua lagu ku
Jangan di tangis selalu
Mungkin itu sementara
Bila jumpa pengganti ku
Jangan di lupakan aku

Pagi itu indah seperti biasa
Tidur yang lena terhenti di sana
Layap kuyu masih tak terdaya
Bukalah tingkap mu
Curahkan cahaya

Siapa yang sangka
Bila tiba masa kita
Untuk pergi selamanya

Takkan terduga
Jika saat ni
Tuhan tentukan
Aku lah orangnya


#Thanks dear bloggie, feeling better :)
Photobucket
Share:

4 buddy (ies):

Ema said...

Wah...

Gambar kak sarah macam orang masuk U..
apala..memang masuk U pun.
Waser macam kelmarin tengok kak sarah pakai baju putih suci lagi berseri ngan mae tg pnlg kelas

NaRuFiQ said...

hati-hati sikit lain kali~

uwmaisarah said...

Ema,
memang dalam u pun ni Ema, haha.
Ema2, study banyok ngat ah tu jadi gitu, haha :D
berseri putih? tengok si pemakai la Ema, :D HAHA

uwmaisarah said...

NaRuFiQ,
haha, lain kali time sem 2 pulak xD