Friday, August 19, 2011

Have fun! :D

Mak : Alim bangun lim..makan sahur nie...
Alim masih menarik selimut & bertanye pada mak nye..
Alim : Mak buat HO..HO...HORLICK erk ???
...
Mak : HO...HO...HOTAK engkau...bangun cepatttt..!!!!



Wife to husband: U don't LOVE Me at all..
.
.
.
.
.
Husband points towards their five children n says-
.
.
.
do u think I downloaded these from Google ???



Situasi sebenar : Seorang nenek pegi kedai beli ubi, tiba-tiba dilanggar beca lalu mati di tempat kejadian.

Buletin Utama - "Nenek meninggal dunia, pemandu beca dicari."

Harian Metro - "Hangat! Nenek mati dengan ubi di tangan."

Utusan Malaysia - "Nenek mati dilanggar beca satu propaganda pembangkang?"

Harakah - "Kami tiada beca."

Malaysiakini - "Beca langgar lari bukti kerajaan makan rasuah."

Obefiend - "Nenek meleis mati. Aku suka vodka."

Twitter @NajibRazak - "Nenek sanggup mati kerana ubi, menunjukkan ubi 1Malaysia berkualiti dan digemari rakyat!"

Blog Melayu paranoid - "Keraguan sijil halal ubi mungkin punca nenek mati dilanggar beca."

Ibrahim Ali - "Sampai bila kita nak tengok nenek-nenek Melayu mati dilanggar beca akibat ubi orang Cina dan India? Melayu perlu bangun menentang!"

Pancaindera - "Kisah nenek dilanggar beca diabadikan dalam filem terbaru David Teo, Beca Gangster."

Mastika - "Misteri penarik beca: temubual eksklusif dengan hantu ubi."

Samy Vellu - "Beca tak bayar tol dicari."



Pbeli: telur sekilo berapa?
Pjual: ayam @ itik?
Pbeli: ayam
Pjual: Telur ayam biasa @ ayam kampung?
Pbeli: Ayam biasa
Pjual: tempatan atau import?
Pbeli: tempatan
Pjual: tempatannya mahu yang dari Ipoh, Kuala Selangor @ tampin?
Pbeli: ipohlah (blur).
Pjual: Mahu yang Ipoh Pusat, Barat, Timur, Utara @ Selatan?
Pbeli: Adik nie jual telur @ nak jalan2?
Pjual: Maaf kak, saya penjual mee rebus kat sebelah. Kebetulan yang jual telur pergi mkn. Saya disuruh berbual dulu dengan pbeli sampai dia dtg.



Seorang Guru Tadika bertanya kepada anak muridnya.

Guru : Siapa dalam kelas ini yang mengenal nombor?
Razif : Saya cikgu
Guru : Apa betul awak kenal nombor-nombor?
Razif : Ya cikgu saya telah belajar dengan ayah
Guru : Baiklah mari kita lihat selepas 3.. berapa?
Razif : 4
Guru : Bagus Selepas 6?
Razif : 7
Guru : Ya bagus selepas 9?
Razif : 10
Guru : Ya. Bagus sekali nampaknya ayah mengambil berat tentang pelajaran kamu.. Okeylah. Akhir sekali. selepas sepuluh berapa?
Razif : jack, Queen, & King


Ali & Abu berkhemah di dalam hutan.. Pada malamnya, mereka tidur la dalam khemah mereka.. tgh sy0k2 tido, tiba2 Ali mengejutkan Abu..
Ali: wei abu, bangun cepat bangun !
Abu: pehal ni, aku tgh mimpi yuna ni, apehal..
Ali: bangun wei, cuba kau tgk atas..
Abu: hmm, wah cantiknya bintang2 kt langit tu kan..
Ali: ha'ah mmg cantik, kau tau tak ape maknanya?
Abu: ape maknanya?
Ali: maknanya, khemah kita kena curik la bodow!



A man buys a lie detector robot which slaps a person who lies. He decided to try it during dinner.
Dad: Son, where were you at noon?
Son: At school.
*robot slaps son* OK! I'm watching DVDs with my friends.
Dad: What DVD?
Son: Toy Story. *robot slaps him* Ok! I was watching porn.
Dad: WHAT? When I was your age I didn't know what porn is.
*robot slaps dad*
Mom: HAHA! He's definitely your son.
*now robot slaps mom*



*uwmaisarah :
HEHEHE. COPIED AND PASTED FROM FACEBOOK :D


Photobucket
Share:

4 buddy (ies):

Abang Stalker said...

hahah..kesimpulannya,dlm dunia ni ada bermcm2 ragam,jenis manusia.sumenya ada point tersendri. :)keduniaan je sumenya..akhirat blkg kira.

eclipsesweet said...

hahaha.. yg do u think i downloaded these from google tu xley tahan kali.. kelakar betol.. :)

uwmaisarah said...

Abang Stalker,
each joke tu ade pengajaran tersendiri, betullah abang :D

:)

uwmaisarah said...

eclipsesweet,
tu la fizah, kak sarah bce yang tu terus trsengih bagai kerang wangi, heee~