Thursday, January 5, 2012

Ups and Down

Assalamualaikum.
Baru berkesempatan dan ade mood untuk mencoret membebel kat sini.

Dah 4 hari kuliah bermula since masuk balik UiTM after cuti midsem hari tu.
Tinggal lagi less than 2 months untuk habiskan semua silibus 6 subjek, dan satu bulan penentuan.
Ah I hate to be reminded of that :|

2, 3 hari ni mood aku macam data dalam electrocardiogram seriously, naik turun macam our heartbeat.
Macam naik roller coaster. Menangis tu macam dah wajib. Haila, lemahnya seorang aku. -,-
Teringin nak spend time tengok collection of funny stories or anything yang boleh buat aku gelak.
Selalunye aku bace funny quotes je. Helps a little.

Rambling on twitter. Konon nak stabilise kan perasaan sebab tak tahu nak meletup kat mana an -,-

I'M SO GOOD AT SLEEP. I CAN EVEN DO IT WITH MY EYES CLOSED. LOL XD

iPad, iPhone, iPod bla3 and finally i-bankrupt. HAHAHA

Aku dah confirmkan dengan Sho aku tarik diri from our class trip to Penang.
And aku dah confirmkan dengan Umi yang aku tak join dinner asasi.

Aku rasa tu yang terbaik, I've calculated the pros and cons.
Bukan aku tak nak have fun dengan kawan2.
Nasib baik Sho sporting and faham. And even she knew before aku bagitahu lagi. Dahsyat.
Persoalan kenapa hanyalah dijawab dengan 'personal matter'.
Biarlah rahsia. Bajet retis dowh -,-

Hari ni bahagia lah sekejap sebab half day je kelas sebab sebelah petang should be spent on co-cu tapi aku tak join koku pun, aku tak tahu kelab aku ada meeting or tak, rasenye takde. Tak nampak notis pun kat notice board. Takdelah hopefully. Takde mood teramat.

But then esok kelas sampai petangggggggg and Sabtu ada kelas ganti sebab previous Monday cuti.
Apa guna bersenang awal2 then bersusah di kemudian hari? Huwaaaaaa.

Naseblah kelas ganti probably ade tutorial satu jam je cume yang tension sikit kelas tu petang, nak outing pun tak boleh. Sobsob

The next Sunday after this coming Sunday aku ada test. Chemistry pulak.
Dahla aku pending dan loading gila subjek ni.
Sumpah nerves aku bergulung plus tersimpul tapi as usual usaha nak meleraikan simpulan tu takde pun.
As for the other subjects, revision has to be done. Crucially needed to.
Tapi Chemistry nak revise apebendenye kalo basic pun tak de dalam otak.
I'm creating and building some strength, praying so that He eases my way.
I need Him more than anything.

Maher Zain cakap,

Don’t despair and never loose hope

Cause Allah is always by your side 

Turn to Allah
He’s never far away
Put your trust in Him
Raise your hands and pray 

HEHE. Entah pape lah aku nih. That's all for today.

Writing really is a therapy for me. I mean this.
Why don't you people give yourself a try to write and spill your thoughts off when you're stressed or something. And avoid bad words :)

Take care silent and loud readers, buddies, bloggers.
Appreciate your spent time here. You do care about others :')
Thanks :)
Yang sebelah kiri tu name Lala tapi she's dead once I arrived at palam a few days back T________T

So tinggal Kiki je lah sorang2 sekarang. Total : 5 ekor kucing campur yang remaja dan dewasa :D
OKFINE Nak Balik Rumah Tolonglah.
Photobucket
Share:

4 buddy (ies):

Ema said...

Kak Sarah!!Kuatkan semangat!Chaiyok!
Lepas nie ema pulak masu U...kene buat yang terbaik nie

cik mun said...

gudlak ye test nnty..xpe2..susah skit skrang..nnti senang dikemudian hari..

uwmaisarah said...

Ema,
hehe, thanks Ema! :D
Selalu ade untuk Kak Sarah,
terime kaseh dik! :DD

uwmaisarah said...

cik mun,
thanks Cik Mun! :DD
hrpnye macam tu lah :)