Sunday, February 5, 2012

Hati Berbunga Riang :D

Assalamualaikum ^__^
Cuti masih berbaki satu hari penuh,
mood kene maintain happy. Ngehngehngeh.
Walaupun sedih sebenarnye sebab kene balik Puncak Alam lagiiiiii.
Takpe, ini kali terakhir,
huish.

Kene enjoy betul2 kat sane lepas ni,
jumpe semua orang puas2,
tengok puas2,
lepas ni dah takde semua tu :')

Ngeee petang nak balik tu hujan, basah kuyup saya main hujan,
sebab pegi tunggu bas dekat bus stop Angsana.
Kekuyupan saya terbayar pabila saya dapat duduk dengan selesa dalam bas.
Ngehehehe. Suka suka ^__^
Sampai pagi hari Sabtu jam 5,
pukul 8 naik kereta pegi kenduri kat Jerteh,
mula2 mata bulat je tapi tewas jugak 30 minit terakhir perjalanan.
Hehe. Letih naik bas.
Kenduri kat Jerteh ni sepupu mak yang kawen,
sepupu mak orang Kedah, pasangannya Terengganu.
Hihik. Tak transfer lagi gambar dalam kamera, tak boleh lah nak upload kat sini :P
Ni stok2 dalam handphone jeee :|
Ada dua majlis hari Sabtu tu, dua2 majlis aku makan,
tu dia penangan lama tak pegi kenduri kawen kan. Muahaha.
Dengan kenduri kawen pun boleh rindu, ape daaaa :|

Tengah tunggu orang selesai akad nikah masa ni ^__^
Bebudak ni happy dapat kenekan aku dengan Aneesah. Nakai....

Adik bongsu yang manja, Wafiy dah tak merajuk dah bila aku balik ni, hehehe :D

Esok hari Isnin, lusa Selasa dah naik bas.
Begitulah cepatnya masa berlalu sekarang ni.
Sobs. By the way tadi jiran dekat rumah lama datang hantar jemputan perkahwinan,
16 Mac. Sah la tak dapat pegi kan T____T

Nampak gaya aku yang kene kawen nih, barulah aku boleh pegi majlis perkahwinan tu. Kan? ERK. -,-

Muka mengantuk dan lapar,
tengah tunggu orang selesai akad nikah.
Mas kahwin dengar2nya RM10,000.
@.@
Nanti aku berapa ek? MUAHAHA gatai.
Umoq baru 19, haihhhh.
Take care & wassalam :)
Photobucket
Share:

2 buddy (ies):

Ema said...

Umur saya 18 dan saya dah boleh berkhawin *peace*

uwmaisarah said...

Ema,
alahai junior sape nih? -,-'