Friday, February 24, 2012

KamDauunn

Bila perempuan mula menangis dan mengalirkan air mata,
bermakna ada perkara yang betul2 menyentuh hatinya
tapi tak dapat diluahkan dengan perkataan.
Kamdaunnn Sarah.
Sobss. Tak malu gila. Boleh pulak aku nangis kat KKPR aka cafe aka public place tu?
-______- HAHA. Dahla satu meja tu ada budak yang tak kenal. Muehehe.
Kesian gila kat Nina, tak pasai2 kene pegi amikkan tisu plus belikan aku Milo satu,
thanks a lot Nins :')

Macam mana boleh misunderstood T_____T
Kan dah menangis malukan diri sendiri :|
Manja. Haihhhh

Takpe Sarah. Sebulan je lagi.
Plus, sebulan tu kejap je sebenarnya.
Nanti kau pulak yang nangis2 taknak tinggal kawan2.
Tengoklah.

Dear blog, thanks for being a good listener.
Photobucket
Share:

4 buddy (ies):

Ema said...

Masuk U nanti macam2 dugaan yurp?

Abg Stalker said...

nangis rindu rmh eh dik?relax la..alam belajar mmg cm ni.tp zmn bljr ni la yg paling best.da kje nti mst nangis nk kembali bljr blk. :)kuatkn smgt k.

uwmaisarah said...

Ema,
ataupun Kak Sarah yang terlebih manja, Ema. Hihihi

uwmaisarah said...

Abg Stalker,
saya sekarang bahagia di rumah! Hahahaha :D
Thanks for advising me by the way ;)