Sunday, April 1, 2012

Homely Home

Assalamualaikum :D
Lama sudah aku menyepi.
Akhirnya laptop dan internet sudah dibaik pulih,
syukur padaNya i have a caring dad ^___^
and a beautiful, loving mom as well ♥

Dan para pembaca, stalker, sahabat, jangan rindu post aku lagi ya.
Aku akan kembali aktif berblogging cewaaahh.
Sengal lah budak nih -..-

Maka genap seminggu satu hari aku berada di rumah,
menikmati cuti panjang di samping menahan debaran untuk pelbagai benda.
Haihh.

Memang unlisted lah kan.

I totally love you, ice cream ♥


Ada jugak ayah berkata padaku,
"Sarah nampak macam tak rindu Puncak Alam pun?"

Heh. Ayaaaaahh! Rindu lah.
But no place can ever replace our home,
how home affects us :')
How home comforts us :')

Ini on the way nak pergi kolej kediaman. Laluan jalan raya menaiki lereng bukit.
Ada tiga pilihan nak balik bilik ye adik2.
First : Panjat tangga kejayaan. Second : Tunggu, naik bas, bayar RM1,
kalau waktu masa banyak, third, nak santai2, lalu ikut bukit,
jauh sikit, penat jugak, tapi consider riadah petang2 lah. Hohoho -,-
Of course dalam hati aku tetap rindu pada tempat yang satu ini.
Tempat yang jauh daripada kesibukan dunia nih.
Tapi best :')
Tempat bersejarah jugak bagi aku dan Iman hehehehe.
Mesti selalu ingat ;D

Sengal en. Gambar, on purpose pilih scene yang menggambarkan Puncak Alam tu kawasan hutan dan bukit.
Tapi memang pun. Panas kat sana, lagi panas kat Terengganu ni hah. Sampai pening2 kepala aku sebab culture shock dengan kepanasan di Terengganu ecewaaahh! Hahaha.

Gotta write some about Puncak Alam.
Yeah. UiTM Puncak Alam tetap di hati.
Kampus lain tak di hati sebab tak kenal kui3.
Tak kenal maka tak cinta ngeh3 -.-

PS :
Eh. Dah April! Birthday Ayah, Wafiy, Aneesah are comingggg. And Ayie. And Kak Long. And Aimi.
And Akh Marz. And ramai lagi yang aku tak kenal muahahaha xD

To that creature : Stay out of my life, boleh?
Photobucket

Share:

2 buddy (ies):

o-r-b-s said...

that creature said
okay sir!

uwmaisarah said...

For sure makhluk itu bukan kamu wahai o-r-b-s -,-
Hehehe