Friday, April 13, 2012

Panas

Assalamualaikum :D

Duh, panas siaa cuaca hari ni, membahang.
Rasa macam nak masuk peti ais pun ada -,-'
Lagi panas bila tiba2 photoshop aku tak boleh guna, ah sengal.
Aku baru berangan nak tukar header edit blog segala,
sempat tukar shoutbox button jaaa,
guna balik slide shoutbox, kemas sikit kot hoho.
Nampaknya kena bertangguh la kejap :(

Deyy, untungnya kalau dapat sebijik MacBook Pro ni. Haaiihhh.
Ni yang tetiba rasa nak pegi oversea muahahaha.

Baru je lepas tibai kuih import khas from KB (Kuala Berang je hahaha),
gaya macam Kota Bharu je an ><
Dah lama aku tak makan kuih tu, warna kuning, makan dengan kelapa parut,
yummyyy. Due biji, besar sikit daripada saiz piring, habis aku tibai sorang2.
Banyak aku makan sekarang, bahagia di rumah bagai di syurga lalala =..=

Semalam singgah sabasun, over excited pulak aku nampak maskot BoboiBoy tapi
tak amik gambar dengan maskot pun :(
Nak satu gambar dengan BoboiBoy.............
Sobsobsoobbb.

Dah 13 April, birthday adik aku nanti 27 April,
budak2 UiTM tau result.
Pastu nak isi UPU Fasa 2,
pejam celik bangun tidur makan mandi solat membuta dah kena pegi belajar lagi,
hmmmm, macam mana la nanti ek..?

Plain White T's Auuwww ;)

Tadi merayau2 dekat facebook usha profile member aku,
gambar dia pegi dinner,
makin lawa & cantik kawan2 aku sekarang,
jealous ><
Aku jugak makin gelap, makin tak cantik, makin cute je yang pastinya *mukatembok*

Hihi. Aku tak nak tulis banyak. Sesaje ngade nak post sepatah dua kata.
Tadi aku usha facebook member aku yang lain,
nampak gaye macam diorang nak pegi sekolah Isnin nanti,
nak buat sibuk2 jugak boleh? Ngahahaha.
Sibuk je aku :/

Tapi kan. Aku wonder. Kalau korang la,
ape perasaan korang bila korang tau korang kene ban dek someone,
bila korang selame ni boleh je nak view profile dia tak kesahla facebook / twitter / blog / dll,
tetiba tak boleh,
kat facebook, kene block or unfriend,
twitter dah unfollow,
blog dah private,
phone number dah tukar, dasat betul -,-
Ape yang patut kita rasa eh bila orang buat camtu kat kita?
Two cents of someone's thought?
=)
Thank you ^_^


Pssttt terjumpa kat tumblr. Hehehe. Lelaki ni memang selalu je nak transparentkan himself.
Chinese kalau tak silap. Dah banyak kerja seni dia ni keluar kat TV :)



Photobucket
Share:

0 buddy (ies):