Thursday, April 19, 2012

Randomly Rambling



Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur 2012
Dewan Tun Hussein Onn, PWTC
27 April - 6 Mei.

Maka apabila sebut sahaja pesta buku, mesti teruja mahu berada di sana juga.
How I wish jarak KL - Terengganu macam rumah aku dengan rumah jiran aku hoho 0.o
Kalau masuk MPH pun rasa macam heaven, masuk Kikokuniya rasa macam nak buat rumah kat situ,
pesta buku? Mau tak balik aku pasang khemah bagai nak explore semua booth yang ada mueheheee =P

Keramat betul 27 April.
Masa tu la pesta buku, masa tu la birthday adik aku, masa tu la result ><

Dan haruslah jealous sebab ayah aku pegi!
Adik aku pun sebok2 jealous jugak -,-

Ni kalau ada duit harus naik bas pergi buat2 sibuk menyebok ikut ayah muehehehe :3

Sekarang aku nak rambling bebel bagai jap. Heeeee ;D

Okay say HI to Xperia U, coming soon,
oke, dahla nama dia U, ada kaler pink pulak,
memangla buat aku jatuh hati ^__^
Of course la, U is for Ummulwaqiah Maisarah yang comel! :D
Krik krik krik....
Okay say HELLO to Xperia S! Benci la aku SE ni, buat phone chantek2.
Sobs. So, yang ni chantek sebab nama dia S! S is for Sarah yang cute! :D
Er. Krik krik krik.....
Deyy, jangan tanya aku apa beza dua phone nih, rupa nampak sama, function aku tak tau sebab tak go through semua lagi. Yang aku nampak, Playstation Certified. Agak2 se awesome Xperia Play tak? =P

Design petak dah macam iPhone, hohoho.

Sebut iPhone, cuci mata sikit dengan benda2 gorgeous nih.
Ni MacBook Pro. Oke. Awesome.
Haihh geram bila nak dapat semua nih.
Tak nak satu, nak semua =P

Semestinya. Yang paling aku nak nak nak.
Deyyy karang aku dah kerja,
takde beli baju kasut heels bagai, aku nak borong gadget.
Sungguh pun =P
Pastu dah ada semua, aku pun bankrap, pegi keja naik beskal jek -,-'
Hoho. Takdenye. Impian mana ada yang buruk2. Paling kurang mesti pakai driver, kereta Proton Preve. Yeahh saya anak malaysia, sokonglah produk buatan malaysia.
Krik krik krik...
Tak dapat yang di atas atas atas tu, orang bagi yang ni pun takpe. Kui3.
Sila ulang, 'orang bagi'. Kehkeh. Haruslah jadi bini sultan dulu baru best nak mintak ape2.
Deyyy, tak perlu kot nak jadi bini sultan bagai -,-'

Haaa, kan. Aku tak habis pun nak mengarut lagi.
Tapi simpan dulu stok2 yang ada untuk digunakan pada masa hadapan.
Kashian lorh adek aku si Aneesah tak boleh online.
Tak cukup PC & laptop.
Ayah, kene tambah lagi satu nih. Hohoho.
Ipad pun boleh =P

Susah dapat adik2 jantan lelaki kaki game -,-
PC diorang conquer.
Padahal....
Kakak sulungnya sama jaaaaa. Hoho.

Dia cakap, DREAM PASSIONATELY. Hoho.
Over-passionate dah aku dreaming tu -,-'

Photobucket
Share:

2 buddy (ies):

eryn daud said...

xperia U tu comel, mesti harga pun nak sama dgn iphone kann^^

Gaji sebulan pun belum tentu boleh beli. hihi^^

http://twinkletwinkletoess.blogspot.com/

uwmaisarah said...

Kan eryn daud?
Tatau laahh, tunggu besar dah keje la baru nak borong gadget terhebat mase tu. Hihi :)