Monday, May 21, 2012

Anda tak dapat contact saya?

Assalamualaikum!
Haha gedik gila title.
Seriously mintak maaf la kawan2 kalau you all tak dapat contact I.
Handphone I dah wassalam you, tak sempat bagi wasiat terus jalan la kiranya.
Sengal punya tepon. Hahaha.
So aku pun macam takde sense nak tukar SIM masuk phone lain,
sebab phone lain tak best. Haha.
Ni kira golongan perasan sebab dah terbiasa pakai QWERTY an,
mana nak pandang yang biasa2 dah. Hahaha.

iPad, Y U NO MURAH??!

Gila sengal phone aku tu. Nasib baik dia rosak once aku dah sampai rumah.
Dalam bas ritu dia dah sakit sebenarnya, tetiba ja skrin dia gelap bila aku bukak slide.
Selalunya aku nak bermesej, aku suka guna keypad.
Kalau guna keypad kena bukak slide.
Aku tak suka taip mesej guna on-screen keypad.
So dalam bas still okay.
Semalam aku gatal2 cuba bukak slide, terus hang semua. Ni mesti kabel KO dah.
Yeah aku berpengalaman sebab sebelum phone ni aku punya phone kan phone slide jugak.
(Keling pun tak buat ayat berbelit macam kau woit =.=)
Kira jenis degil nak pakai slide jugak walaupun sedar phone slide nih cepat rosak.

iPhone, Y U NO FREE??!

Pastu kan, terkejut beruk aku bila pagi tadi alarm dia berbunyi.
Aku ingat dah betul tak hidup phone tu. Hohoho.
Oleh sebab skrin dia rosak, terkial2 lak nak snooze kan alarm.
Sebbaik nokia ada butang merah. Lega.
Berguna butang merah tu. Hakhak.
Oleh sebab aku tuan dia, boleh lagi nak guna kalau nak taip mesej walaupun skrin gelap.
Pandai2 la estimate. Tapi baik tak payah la kot.
Karang silap hantar mesej sorang lagi wassalam tak sempat buat wasiat kang. Haha.


So, Sherah, Teefah, Kak Cik, Far, and others yang selalu contact I,
silalah call rumah kalau rindukan I. Muehehe :3

Mengada nak post jugak. Trololololo :P

Tapi kan. Sebenarnya kan. Aku sayang gila phone ni.
Camera dia best T___T
Hadiah SPM kot. Hmmm.
Bila lagi aku nak gemilang macam SPM, macam takde dah je T__T
Lepas tu aku suka taip mesej guna phone aku ni. Suka suka suka.
Sobsobsob.

Aku tengah tengok2 gambar2 MDS dulu kat web asasi.
Lawak lak when nampak couples of faces yang kita kenal XDD






Hahaha. Semua ni ada muka2 yang aku kenal. Satu gambar dua tiga orang.
Carilah muka2 yang anda kenal jugak :P
Ex-SMKATJ mesti ada jugak jumpa dua tiga orang :)






Dan aku rasa Sherah mesti tergelak
tengok yang ni ----->

*Encik Ikhwan chubby gila!!
Photobucket

2 comments:

syzrzali said...

sumpah pendek gila rambut mayo! HAHAHAHAH *biasa tengok serabai je

uwmaisarah said...

Hahaha, tepat sekali, syzrzali!

Sekarang lagi2 lah, haihhhh.