Friday, May 11, 2012

Dehydrated.

Assalamualaikum.
Merayu agar H2O datang dengan sendiri dan masuk tanpa dibantu ke dalam badan.
Penat menahan sakit akibat kewujudan tiga ulser dalam mulut -___-
Serious tak berminat sangat dengan liquid2 nih kecuali yang manis2. Haihhhh.

Ubat ada tak apply. Saja seksa diri. Hakhak.

Tadi bukak twitter guna phone kesayangan. Wah.
Dah berubah wajah. Macam Android. Gud gud.
Boleh tarik nafas bahagia. Hahaha. Ni buat makin sayang nih.
Nanti upgrade lagi eh Nokia eh. Takdelah saya nak kutuk2 awak 24/7 lagi. Hehehe.

Serious la.
Sape tak rasa macam loser kalau beli telefon harga sama dengan Experia yang kawan beli tapi dia punya lagi best T____T

Inilah jadi bila handphone adalah hidup awak. Sekian.

Dan dan. Semalam. Adik aku. Yang bongsu.
Semalam aku menjahit.
Sambil tu aku bukak lagu One Direction kat laptop.
Lagu apa entah. Lagak macam time menjahit bunyi mesin tu boleh kalah dengan bunyi lagu -__-

Biarlah. Menghangatkan suasana.
Haruslah tahu bahawa aku sekarang gilakan One Direction. Westlife jadi no 2 :')
Terpampang 'Directioner' tu okay =P

AAA LOIIUSSSSS ♥
Enak menyanyi2 dan menjahit.
Suddenly this mengada boy came to check what I was doing.
So dia dengar jugak lagu yang sedang berkumandang tersebut.

Maka apabila adik bongsu aku berkata,

"Huh. Sedap lagu My Love lagi!",

haruslah aku tengok beliau dengan muka riak tak berperasaan dan semestinya,
tanpa sepatah kata mampu diucapkan.

Bertuah punya adik. Kutuk lagu aku ye.
Takpe takpe.
Delete lagu My Love dalam PC, dalam handphone.
HAHAHA *evil laugh*

Dan memang sebenarnya aku tak berniat nak memaparkan gambar longkang kat blog.
Saja nak bagitau sekarang kucing2 makin membiak.
Total kucing sekarang: 9 ekors.
Bayangkan pagi2 bukak pintu semua nak terjah masuk sebab lapar.
Aku rasa Subuh dah bangun mereka2 tu. Haihhhh
Itu je. Takde pe dah nak report.
Oh ye. Sekarang aku secara tak rasmi jadi kaunter pertanyaan untuk bakal2 pelajar asasi di palam.
Hahaha. Takdelah menganggur tanpa manfaat. Ada jugak kerja sambilan =P

So adik2. Selamat menjadi ahli Puncak Alam!
Followers baru, nanti I follow you tau. Thanks for following ;)
Photobucket
Share:

4 buddy (ies):

syazwani said...

eh, samelah kite sarah. twitter punya application kat phone samsung wani pun dh bertukar wajah. :)

Abg Stalker said...

folo la twitter abg :) abg pun ada.sara,bykkn minum air k dik.kesian mulut pecah2 ulser tu.

uwmaisarah said...


syazwani,
heee, rupanya semua orang punya dah berubah ek. Weee. Malu :P

uwmaisarah said...


Abg Stalker,
wah, tak percaya rasanya dapat komen from abang. Lama sangat menyepi!
Heee. Apa twitter abang? Meh nak follow:)
Okay abang, nanti minum dua botol. Hihi