Saturday, June 9, 2012

Q.


Assalamualaikum. Tak best nya post dalam mood mengantuk -,-
Tapi nak post jugak. Degil.
Esok dah Ahad, padan muka budak2 kena pegi sekolah HAHAHA.
Perasaan heaven cuti lelama ni semakin menggebu di dalam jiwa, sejak Mac duk menganggur,
bulan September insyaAllah busy semule, wah, memang heaven kan~

Gila lah tumblr, haha. Tergelak aku tadi. Nice suggestion weh. KAHKAH

Actually aku kan, gatal nak post pasal seseorang. Budak yang busuk. Dia tiap2 hari akan puji diri sendiri,
dia akan cakap dia comey. Dan comey. Dan comey.
Mehlah nak puji sikit, ye, awok comey awok eh....
Hakhak.
Silalah terima pujian ini seadanya.

Kenal dia dah lame. 2005?
Dah darjah satu dah usia perkenalan tu.
Persahabatan kami pelik. Berkawan. Tapi dulu kalau bertembung, ya Tuhan,
buat tak kenal. Lebih2 lagi bila dah masuk sekolah menengah.
Tapi aku nakal.
Suka tawaf bangunan form one sebab nak intai. Haha.
Sumpah aku tak bagitau lah kerja mengintai ni kat sesapa kan,
simpan sorang2 je.
Form two. Keadaan masih same.
Jarang2 sangat nak berkawan elok2. Sombong due2. Haih.
Tapi baik je -,-
Aku sendiri tak faham. Walhal masing2 tau apa yang tersirat kan.
Apalah.

Aku selesa berkawan dengan dia.
Dia pun selalu ada masa aku sedih, macam kawan2 aku yang lain.
Dan haruslah dipuji sebab tadi lagi sekali dia jadi hero sebab
aku malu nak masuk cc yang seperti kelaziman dimonopoli oleh kaum lelaki. Hakhak.

Dapatlah cornetto black and white seketul kan? Haha.

Serious ni bukan post pertama yang mengandungi tentang budak busuk.
Tapi biarlah kali ni kalau2 dia baca, biar dia tahu yang aku suka dengan kehadiran beliau.
Aku mahu dia terus berdiri bersama2 aku dengan kawan2 aku yang lain.
Aku tak ramai kawan. 3 serangkai yang saling melengkapi itu : Kak Cik, Farah & Teefah.
Kembar yang selalu tahu situasi aku : Shahirah.
Dan budak busuk itu. Budak yang baru dapat galaxy S plus. EEEE JEALOUSNYAAAA ><

-gambar menyorok teeeeheeeeeeeeeeeee-


Dahlah budak busuk, jaga diri. Jadi better.
We learn from the past.
We create a brighter future.


Terus melangkah bersama, okay :)
Janji.
Photobucket
Share:

2 buddy (ies):

Shida Ibrahim said...

pandainye kak sarah handle mesin piling tu.. dasyat3.. hehe

uwmaisarah said...


Maksu @ Shida Ibrahim,

haha, excited naik panjat bergambar Maksu. Teringin jugak nak main machine besaq-besaq. Kuikuikui.